4 mm facet Amethyst og forgyldt sølvkæde
Bedømning ønskes.........
Redaktør: rumlebumle
-
jcsmykkedesign
- Perle

- Kontakt:
Vinter vejret er til smykke hygge, fik brugt et par timer på dette og kunne godt tænke mig jeres bedømning. Lyset drillede

Smykker skal komme fra hjertet
Jeg synes det er et flot smykke du har lavet, Hvis jeg må sige en lile smugle skal du nok øve dig på de snoninger, men de er svære og det kommer med tiden at man kan få dem til at lægge helt ens op til stenen men det er kun en lille ting da helheden er smuk 
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
jcsmykkedesign
- Perle

- Kontakt:
Det var da også uheldigt at jeg få taget billede lige der hvor den dårligste vikling er
Tråden som er brugt er kun 0,35 mm, øjerne som er lavet er kun 1 mm store, så er der ikke meget plads at komme til på med tængerne.![xmasruinedf [smilie=xmasruinedf.gif]](./images/smilies/xmasruinedf.gif)
Tråden som er brugt er kun 0,35 mm, øjerne som er lavet er kun 1 mm store, så er der ikke meget plads at komme til på med tængerne.

Smykker skal komme fra hjertet
- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Den måtte gerne bo hos mig, normalt er jeg ikke den store guld fan, men synes det er flot med ametysterne.
Eneste ting er at jeg synes yderkæden er lidt "tæmmet" at der er 2 perler samme afstand 2 perler osv. kunne evt. forestille mig 2 - 3 - 2- 1 eller lign. og lidt forskellige afstand. men det er en smagssag. Andre elsker symmetri også er den perfekt.
Eneste ting er at jeg synes yderkæden er lidt "tæmmet" at der er 2 perler samme afstand 2 perler osv. kunne evt. forestille mig 2 - 3 - 2- 1 eller lign. og lidt forskellige afstand. men det er en smagssag. Andre elsker symmetri også er den perfekt.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Love-Shopping
- Opal

Uhmm jeg elsker Ametyst..
Hvis jeg skulle lave en ændring på din kæde, så ville jeg have brugt din yder kæde, inderst i stedet for. Syntes den er lidt for " tom " som yderkæden.. Håber du forstår hva jeg mener..
_ ellers ser det godt ud
Hvis jeg skulle lave en ændring på din kæde, så ville jeg have brugt din yder kæde, inderst i stedet for. Syntes den er lidt for " tom " som yderkæden.. Håber du forstår hva jeg mener..
_ ellers ser det godt ud
Knus fra Katja
Synes det er en fin kæde. Guldet og ametysten klæder hinanden godt. Men ligesom Susanne synes jeg yder kæden er lidt klasket. Du kunne gøre som hun foreslår og tilføje flere led, eller du kunne gøre den kortere og bruge den som inder kæde i stedet
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jeg er nu lidt streng, men du skriver at du vil have vores bedømmelser : Jeg synes de er lidt kedelige - i forhold til de andre smykker du laver, så kan du meget mere end det du viser her ..... 
Jeg kan nu godt lide enkelheden Jan....men er enig med pigerne, enten skal der noget mere "tungt" i yderkæden og ellers ville jeg nok også prøve at sætte den som inderste kæde....men prøv med et vedhæng måske....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??