Dejligt

Her er der mulighed for at snakke om alt det der ikke handler om smykker, bl.a hvad du får dagen til at gå med, dit arbejde, din familie, osv

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Fik du svar igår? :-\
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
ØVØVØVØV. Udvalget forkastede ansøgningen selv om egen læge og psykianter samt kommunens læge alle mener det er pensionsgiven, det jeg fejler både fysisk og physisk. Men nej de vil ha mig ud i endnu en arbejdsprøvning, selvom min arbejdsevne er sat til ca 15 - 30 min. dagligt.
Hvad er det for et forkvaklet system vi har eller også er det bare dem som sidder i udvalget som ikke kan læse hvad lægerne mener. De har sku nok ikke belæg for at sidde i dette udvalg. :-l :-l :-q :-q :-q :-q
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Anne Marthin
Opal
Opal
Geografisk sted: Als
Ej Øv, hvor kedeligt :-q
Har de så tænkt sig at du skal ud i arbejdsprøvning 15-30 min om dagen???
Det er der jo ingen logik i.
Kan godt forstå, hvis du er gal og skuffet @};- @};- @};-
pias
Rubin
Rubin
Geografisk sted: Dragør
Øv, hvor er det surt.
Men... Få dem til at iværksætte den arbejdsprøvning hurtigere end stærkt. Det er det [url]eneste[/url] der virker i det der system.
Håber for dig et der findes et Ok sted til den famøse arbejdsprøvning, og held og lykke med det.
:-q :-q :-q
Carpe diem!
Mkh. PIa
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Ja Anne Martin det har de åbentbart. Skal allerede til samtale 6. maj. Så må jeg se hvad det er de vil ha mig ud i. :-l :-l :-l
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Du må bare være "hård" og sige jeg har det skidt og går hjem hvis du får det skidt på arbejdsprøvningsstedet. Gjorde min mor og fik til sidst tilkendt sin førtidspension.

Pas godt på dig selv. Knus.
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hvad fffffffffffa bilder de dem ind ,du kan da ikke få noget job på 30 min. det holder ikke i byretten og hvis jeg var dig ,så ville jeg møde op og derefter sige at jeg er dårlig og så gå hjem ,for det er at gøre grin med voksne mennesker.Tager de slet ikke hensyn til de lægelige udsagn?og det kalder man dagen danmark, for det er phykisk og fysisk terror.Jeg håber virkelig at det lykkedes for dig næste gang og jeg tænker meget på dig og du skal have mange kram herfra :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug: :ymhug:
Senest rettet af lisbeth lør 16. apr 2011 22:32, rettet i alt 1 gang.
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Jeg ved godt der skal spares penge alle steder, men det der er for langt ude. Du må møde op og gå hjem igen hver dag selvom det desværre kommer til at være vildt trættende for dig. :-(
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
Diddah
Opal
Opal
Kontakt:
Hejsa

Jeg fik også afslag første gang selvom alle inkl lægekonsulenten vurdere det som meget urealistisk jeg nogensinde ville komme i arbejde igen, så mente kommunen der var et spinkelt håb så jeg fik afslag.

HELDIGVIS havde jeg en socialrådgiver (ikke i kommunen, men fagforening og en gruppe hvori jeg var tilknyttet) og de kendte reglerne også skrev overlægen et knap så fint brev til kommunen og forklarede med store bogstaver hvordan de overhovedet ikke havde kompetancer til at vurdere noget som helst når nu de som vidste noget sagde noget andet, og vips var der ftp mig.

Hvis du er medlem af en fagforening sidder der en socialrådgiver der som kan hjælpe dig, hvis du allerede er vurderet til så lille en arbejdsevne og der er sagt den er varig nedsat er du berettiget til pension også skal de give dig den, men ved kommunerne hvis den går så går den, der er ingen konsekvenser for kommunen..

Ved mig fratog de mine sygedagpenge fra den ene dag til den anden og efter 9 måneder hvor min og FOA's klage har lagt i beskæftigelsesankenævnet blev kommunen tvunget til at tilbage betale alt det de skyldte mig for 9 måneder. Men ellers ingen konsekvens, for mig betød det jeg skulle låne godt 70.000 kr i banken blot for at jeg kunne betale på huset og vi kunne få mad på bordet, vi vente hver en krone og gik sulten i seng. Havde det fortsat bare 2 - 4 måneder mere havde vi været tvunget til at sælge huset.. :/

Jeg kender flere der har det sådan, hvis du er på facebook, kender jeg nogle gæve kvinder som kæmper en kamp mod deres kommuner som bare sender dem i prøvning efter prøvning, har du lyst er det måske en gruppe for dig, tænker de ved en frygtelig masse sådan du kan få hvad der er dig berettiget.

www.k10.dk er evt også et sted du kan finde svar. Desværre skal man faktisk vide mere end kommunen for at få noget igennem.

Sådan er min oplevelse og jeg kender en del på ftp og en del som egentlig skulle have ftp.. jeg håber sådan for dig du holder hovedet oppe og kæmper. ;D

Knus
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Siger bare --------------------------Hvad fan-------- er det for noget bavl.
Hvad tænker de på hvis du skal ud i arbejdsprøvning for så kort tid om dagen, og så have hver dag ødelagt . Skrankepaver !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Besvar