Men jeg har en undskylning for at være oppe så sent (tidligt for jer der står op nu). Jeg har for nogle timer siden opdaget at min copyright er blevet krænket i så stor stil at jeg næsten kan mærke hvor groft voldtaget jeg åbenbart er blevet i måsen.
Jeg har for nogle år siden skrevet en tekst til en marsvineside og lagt nogle billeder derind. Vi skrev tydeligt at der var copyright på det og nu har jeg så lige fundet mine billeder (selvfølgelig uden navn på dyr, fotograf (mig) og link) plus en del tekst som også er stjålet. Jeg er virkelig vred og skuffet. Jeg ved hvem hun er og hendes dyr fejler altid alt muligt. Det kan man se ved at kigge på billeder på hendes hjemmeside. Så jeg vil under ingen omstændigheder sættes i forbindelse med hende. Nu har jeg skrevet en meget vred mail så jeg håber hun sletter det. Ellers må jeg hive hende i retten (ja det skrev jeg og ja det mener jeg). Det er ulovligt at stjæle uanset om det er ude i verden eller på internettet. Og jeg har heldigvis mine beviser i orden for siden og original billederne ligger på min gamle computer som ikke er smidt ud selvom den ikke har været brugt i et par år. Så jeg er oppe fordi jeg er for meget oppe og køre til at kunne gå i seng.
Kan du forresten fortælle mig hvordan jeg laver et udskrift af en hjemmeside? Yep, jeg skal lige have beviserne i orden hvis hun gør det igen.

LOKE'S GHOST