Invitation. Perletræf Nordsjælland.

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Linda skrev:Og til os der ikke var med sidst, hvad går det ud på...??
små pakker med lidt perleguf og div. eller og kr. ??
Det er en rafleleg. Når man slår en 6´er skal man tage en gave - indtil alle gaverne på bordet er væk.. Så bliver der stillet et ur, på x-antal minutter - og så gælder det igen om at slå 6 og stjæle hinandens gaver. Indtil uret ringer.
Så stopper legen. Og nogen har mange gaver og andre har ingen. :((

Sidste år var det vist lidt forskelligt hvad folk havde med. Men primært smykkeguf. :D
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Geografisk sted: København N.
Kontakt:
jeg kender godt legen, og det er altid hyggeligt!!
men troede i havde bestemt at det skulle være noget med perler.....oki dokey ;)- :ymparty:
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Mette er man så heldig at du viser din perle hule frem ,som du har sagt ligger på 1 sal ,for jeg er nysgerrig for at se alt det lækre som du sikkert har nået at få hjem fra Golden Lake og vi skal nok bære dig der op ,for du er jo handicappet :ymhug:
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Kontakt:
Perlehule.....nøøøj manner, skal vi gå igen Mette....hihiihihi = Permenente overnattende gæster...hihihi :D

Jeg er jo med på pakkeholdet til GLP, men vi ved jo endnu ikke hvornår det kommer, det havde måske ellers været en ide, hvis jeg kunne have taget noget af det med til jer, så i sparede portoen.....men det er selvf. også langt at vente på, når vi først skal ses d. 20, for der HÅBER jeg da at det er nået at dukke op inden da....
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
Griner - ja Lisbeth - og jer andre naturligvis.. I må gerne se min hule...
Men så må jeg hellere få ryddet lidt op.. :p

Håber da også at tingene fra GLP kommer lige om lidt... :!!
Og ellers kunne det da være en super idé at du tog det med Linda. Men vi må se hvad tiden bringer. :D
De bedste hilsner
Mette

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
Linda
Opal
Opal
Kontakt:
Hej Mette, tingene fra GLP dukker vist op imorgen, jeg kan ihvertfald ikke hjælpe tøserne med at sortere/pakke alligevel, da jeg selv har hobby gæster....så jeg skal også selv have arrangeret noget med afhentning hos evt. Rita eller Pia...
eller selvf. kunne jeg da godt tage det med, der går jo lang tid til den 20...... ;;)

og jeg vil også gerne være med på ideen med rafle rafle
P.S hvad med raflegaver, hvad ligger vi på i pris ca. ???
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Kontakt:
Linda skrev:Hej Mette, tingene fra GLP dukker vist op imorgen, jeg kan ihvertfald ikke hjælpe tøserne med at sortere/pakke alligevel, da jeg selv har hobby gæster....så jeg skal også selv have arrangeret noget med afhentning hos evt. Rita eller Pia...
eller selvf. kunne jeg da godt tage det med, der går jo lang tid til den 20...... ;;)

Dejligt at de måske lander i morgen. Men jeg regner med at få dem tilsendt. Kan ikke vente så længe. ;)- hihi..

Mht gaver/pakkeleg. Skal vi så ikke bare vælge perler og smykkedele som vi i forvejen har i rigeligt overflod af?? :D

Hvad siger i andre???
De bedste hilsner
Mette

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Shawnee skrev:
Linda skrev:Hej Mette, tingene fra GLP dukker vist op imorgen, jeg kan ihvertfald ikke hjælpe tøserne med at sortere/pakke alligevel, da jeg selv har hobby gæster....så jeg skal også selv have arrangeret noget med afhentning hos evt. Rita eller Pia...

Dejligt at de måske lander i morgen. Men jeg regner med at få dem tilsendt. Kan ikke vente så længe. ;)- hihi..

Mht gaver/pakkeleg. Skal vi så ikke bare vælge perler og smykkedele som vi i forvejen har i rigeligt overflod af?? :D

Hvad siger i andre???
Jo det synes jeg. Det var det vi gjorde sidst og det fungerede fint. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
God ide og skal vi have 2 pakker med hver? er det ok? :clap:
Billede I LOVE CATS
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Skal vi ikke sige mellem 2 og 4 pakker hver? Jo flere pakker der er, jo sjovere er det jo (og jeg kan nok ikke nøjes med at tage 2 med for jeg ELSKER pakkeleg). :D
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Besvar