UDFORDRING Sjov og spas. Vis os dit hobbyrum...

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Det er nogle lækre strenge du har. :drool:

Rodet på dit bord ligner mit. Jeg har også alt muligt alle mulige steder og jeg forstår ikke at det aldrig lige hopper på plads efter brug af sig selv. ;;)
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Hold da helt op en masse lækkert gufffffffffffff du har :-o
Billede I LOVE CATS
Brugeravatar
Shawnee
Opal
Opal
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:
Rigtig lækre ting, Becca... Og bordet - hi hi - ja det ligner sørme mit! :D :D Forstår heller ikke helt hvor det kommer fra. :ymblushing:
De bedste hilsner
Mette

:angelic-little:

Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan. :angelic-flying:
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Nej hvor har du mange lækre strenge Becca, bare det var mig kan se jeg har lang vej igen før jeg når op til jer andre. :D :D :D :D :D :D
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Becca T
Safir
Safir
Geografisk sted: Studstrup
Kontakt:
Shawnee skrev:Rigtig lækre ting, Becca... Og bordet - hi hi - ja det ligner sørme mit! :D :D Forstår heller ikke helt hvor det kommer fra. :ymblushing:
nej.... men jeg elsker loppemarkeder og en del kommer derfra.....
dutte
Perle
Perle
Geografisk sted: jylland
Jeg er lige på rundtur i ældre indlæg, og faldt over denne, wooooooooow da, der er godt nok mange skønne sager, æsker og værelser, hvor jeg gerne vil komme på besøg :-D Bare lige for at nævne et par stykker: Shawnee, gudeskønne bling bling kasser, de er da total lækre. Anne og Kirsten, jeres værelser er en drøm. Charlotte, jeg kunne slet ikke gætte at du er vild med swarovski, der kom jeg også gerne forbi :whistle: Mace, dine kasser er så skønne, en skam at de ikke kan findes mere og Rebecca, sikke lækre strenge som ligger der ved siden af hinanden og hygger sig :-D Jeg har ingen værelse til mine sager, men håber på at få det, vi er begyndt at kikke efter eget hus (bor til leje i et lille rækkehus) Jeg har et par store skabe, hvor alt mit "ældre" hobby tilbehør hober sig op, lidt lig med Anna-Edith´s. Jeg har lavet grønlandsk perlesygning, papirklip, kort, pergamano, for lige at nævne lidt. Så har jeg 2 lange hylder på en væg, hvor jeg har kasser med mine smykke sager i, så står der nogle Harald Nyborg kasser stablet op på gulvet og så står der lige nu noget på vores spisebord, hvor jeg kreaerer, men det er ikke optimalt, da jeg hader at skulle samle det hele sammen, når vi får besøg.... jow og så ligger der altså også lidt her bag ved mig ved min pcér =))
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Hmm... Ingen kommentarer. :ymblushing:

Ej, jeg har fået mere af alt så nu er det ikke kun swarovski der er meget af (ikke at det gør det bedre). :whistle:
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
dutte
Perle
Perle
Geografisk sted: jylland
hehehe Charlotte, det forstår jeg da ikke, at du ikke vil kommentere på =)) Det er da ellers en ren skattekiste !
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
WAHHHHHHHHHHHHH! ME WANT IT ALLL!!!!!

Hold op hvor er jeg bare grøn af misundelse, sidder med 3 fiskekasser og 3 papirs poser fra pearls and pieces, og kan få det hele ned i en blå shop amok med bussen pose (str. m. en ikea pose.)

piv piv piv.

Men hvor ser det bare super skønt ud! Er da helt vildt sådan nogle samlinger! Suk...
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Brugeravatar
Susanne i nord
Opal
Opal
Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Sidder lige nu i stuen da Sara af mystiske grunde ikke vil sove hvis jeg også er ovenpå....

Så valgte lige at lade tingene fylde, normalt er det stakket lidt op, da vi også bruger bordet til andre ting, og er også en par computer nørder mig og min mand, så derfor de mange skærme, havde gæster igår der spillede med os.

Men her er HELE mit lager, værktøj poser og alt. kun en lille kasse med bobleplast oppe ovenpå til forsendelse af perler.
Billede

og mine "pæne" perler i mine nye kasser.
Billede
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Besvar