vikle kæder og armbånd

Her kan du vise dine egne kreationer.

Redaktør: rumlebumle

rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Shviid skrev:Rigtig flotte smykker rumle :-bd
Jeg er vildt facineret af viklingerne, de er flotte, og der må skulle bruges meget tålmodighed tænker jeg!! Jeg har endnu ikke givet mig i kast med det af samme grund :shifty:

Efter at have set dine memorywire får je også helt lyst til at prøve, de er super søde og enkle! Kan wiren passe på alle håndled store som små?
Memory wire passer på alle håndled, store som små.. :D
rumlebumle
Opal
Opal
Kirsten skrev:Hej!
Er ny i "faget" og vil gerne høre hvordan du sætter de viklede perler sammen ? Det ser sødt ud, og jeg har ind til videre "kun" sat perler på wire .....
Hvad er memory wire ?
Mvh
Kirsten :o3
Hej Kirsten.. Uh det er jo svært at forklare. Jeg laver et øje og vikler tråd rundt om, når jeg laver det næste øje, sætter jeg det sammen med den som jeg har lavet. Giver det overhovedet nogen mening? Hvis du bor omkring Virum, så er du meget velkommen til at komme forbi, så skal jeg vise dig hvordan man gør.

Memory wire er en slags ståltråd, der er snoet. Du kan købe den hos www.cyberimport.dk
dimsedutten
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Frederiksberg
rumlebumle skrev:
Kirsten skrev:Hej!
Er ny i "faget" og vil gerne høre hvordan du sætter de viklede perler sammen ? Det ser sødt ud, og jeg har ind til videre "kun" sat perler på wire .....
Hvad er memory wire ?
Mvh
Kirsten :o3
Hej Kirsten.. Uh det er jo svært at forklare. Jeg laver et øje og vikler tråd rundt om, når jeg laver det næste øje, sætter jeg det sammen med den som jeg har lavet. Giver det overhovedet nogen mening? Hvis du bor omkring Virum, så er du meget velkommen til at komme forbi, så skal jeg vise dig hvordan man gør.

Memory wire er en slags ståltråd, der er snoet. Du kan købe den hos http://www.cyberimport.dk
prøv at kigge her ; www.perleriet.dk/.../vejledning%20i%20viklinger.html
Mange perlehilsner Ann
Billede
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
rumlebumle skrev:Jeg fik lige lavet lidt flere smykker i weekenden. Hold fast hvor tog det lang tid. Det er jeg slet ikke vant til, da jeg normalt "bare" sætter perler på wire. Det nyeste hit for mig er at vikle.

Ferskvandsperler med forsølvet kæde og armbånd der er viklet.

Billede

Ferskvandsperler i forskellige farver viklet sammen.

Billede

Hej Rumle,

Håber du gider svare på et enkelt lille spørgsmål :?:

Når du laver viklinger som dem på billedet, hvad tråd bruger du så og i hvilken tykkelse, havde tænkt på at bestille noget med i fællesbestillingen men er i tvivl om hvad det skal være for noget :think:
Senest rettet af kunenpige tirs 27. apr 2010 11:59, rettet i alt 1 gang.
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
Brugeravatar
anna-edith
Opal
Opal
Geografisk sted: Holeby, Lolland
Kontakt:
Super flotte smykker Pia ^:)^ ^:)^
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
Dejlige smykker og et stort arbejde du der har lavet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Brugeravatar
kunenpige
Perle
Perle
Geografisk sted: Køge
Hejsa Anna-Edith og Havfruen

Tusind tak for jeres roser @};- men de tilfalder Rumlebumle som havde lavet smykkerne :clap: , der var faldet et quote ud i mit indlæg men det har jeg rettet, jeg spurgte såmænd Rumle om noget i forbindelse med de to billeder af smykker som hun har lavet :?:

Jeg håber dog på et tidspunkt at blive så dygtig at dette er noget som jeg vil kunne finde ud af at lave.
Mange hilsner
Pia

Prøv at kigge på www.homecooking.dk et godt sted at blive lækkersulten
rumlebumle
Opal
Opal
Pia: Jeg har i grunden bare brugt perlestave, hvor jeg har sat perlen midt på staven og viklet i begge ender. Man kan sikkert gøre det med tråd istedet, men det har fungere godt for mig. Jeg har brugt perlestave købt hos Mazy.dk. De helt små tynde i 0,5 mm tykkelse og ca 5 cm lange. Jeg håber det var svar nok, ellers spørger du bare igen.

-Og tak for de rosende ord.. :D :D :D
Brugeravatar
Anja
Smaragd
Smaragd
Geografisk sted: Nordsjælland
Superflot Lotte @};- ..

Jeg slet ikk tålmodighed til det der viklerier... ;)-
"Enhver kvinde skulle have fire kæledyr i sit liv. En mink i sit skab, en jaguar i sin garage, en tiger i sin seng og et røvhul til at betale for alting".. Citat Paris Hilton
Besvar