Hvor godt kender vi hinanden - konkurrence
Redaktør: rumlebumle
Tillykke til de heldige vindere

-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Tillykke alle tre
-godt gået, jeg fik kun 5 rigtige.
Anna-Edith - du har 2 valgmuligheder : A. du kan enten sende din addresse i en pb og så sender jeg blandingen imorgen eller
b. du er velkommen til afhente den i Birkerød (hvor jeg bor) - send mig en pb
Anna-Edith - du har 2 valgmuligheder : A. du kan enten sende din addresse i en pb og så sender jeg blandingen imorgen eller
b. du er velkommen til afhente den i Birkerød (hvor jeg bor) - send mig en pb
-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Shawnee og dimsedutten, sender I jeres adresse?
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Selvom jeg ikke var med så var det godt nok en sjov konkurrence.
Og I er helt vildt gode til at lave noget I ikke plejer.
Jeg håber der kommer en 2ér. Så bliver jeg nødt til at være med.
Jeg håber der kommer en 2ér. Så bliver jeg nødt til at være med.
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Til lykke til vinderne
Og sikke mange flotte og lækre smykker, I har fået lavet
Og kommer der en 2'er, vil jeg sikkert deltage. Jeg har ikke haft tid og overskud til det her i foråret.
Og sikke mange flotte og lækre smykker, I har fået lavet
Og kommer der en 2'er, vil jeg sikkert deltage. Jeg har ikke haft tid og overskud til det her i foråret.
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Så er præmien modtaget. TAK for den lækre blanding. Lige mine farver.

De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Detr er dejligt at du synes om præmie 
-
dimsedutten
- Smaragd

- Geografisk sted: Frederiksberg
jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...
- jeg har flyttet ALLE mine perleting fra frederiksberg til strøby i dag.. jeg blev lidt chokeret over hvor meget jeg har,
DET FYLDTE HELE BAGSÆDET OG BAG FOR SÆDERNE...jeg er ikke helt kommet mig over synet i nu...
Flytter du til strøby og er det strøby lige uden for køge ?dimsedutten skrev:jeg har også modtaget i dag.. men har desværre ikke nået at få kigget videre på mit guf...