Så er det vel min tur ..!!

Her kan du læse om forummet, og evt. regler, og du kan skrive lidt om dig selv, og hvad dine forventniger til dette forum vil være.

Redaktør: rumlebumle

miska
Rubin
Rubin
Har lige åbnet min egen lille smykke/taskeforretning i København, så nu håber jeg bare det bedste .. Derudover har jeg denne hjemmeside, som dog ikke er helt opdateret ..:-)
www.lindholmdesign.dk
Lise Sonne
Opal
Opal
Kontakt:
Hej Miska
Hvor er den hjemmeside lækker - farverne er blide og gode, så man fornemmer farverne på smykkerne godt - og smykkerne i sig selv er vildt lækre - :clap: :clap: Tillykke med butikken og hjemmesiden, det kunne være man skulle kigge forbi en dag i januar ?
:-D
miska
Rubin
Rubin
Tak for de søde ord, Lise ..!!
Havfruen
Opal
Opal
Kontakt:
tillyke med din butik håber at du får en god handel og at du bliver glad for det store spring det er at starte op. Dejlig hjemme side du har fådet lavet.
Kærlig hilsen

:character-ariel:

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Tillykke med din forretning. :)- Skal vi ikke have en adresse så vi kan kigge forbi? ;)-
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
miska
Rubin
Rubin
Charlottes skrev:Tillykke med din forretning. :)- Skal vi ikke have en adresse så vi kan kigge forbi? ;)-
Den ligger Gothersgade 7 ..
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Åh hvor ser hjemmesiden godt ud.. Flotte flotte ting du har lavet. meget inspirerende.. :x- :x-
Brugeravatar
lisbeth
Opal
Opal
Geografisk sted: falster
Meget lækker og flot hj.side :clap:
Billede I LOVE CATS
butler
Opal
Opal
Geografisk sted: Østjylland
Kontakt:
Tillykke med begge dele. Det må være dejligt at have sin egen fysiske forretning
Hilsen butler :animals-cat: :animals-cat: :animals-cat:
Tiden flyver når perler sættes sammen.
http://www.amio.dk/butik/724/
Lise
Opal
Opal
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:
Til lykke med butik og hjemmeside, jeg håber, du får held og lykke med begge dele. :ymhug:

Det er svært at komme ind på markedet med en webshop - der er så mange om buddet. Og der er så mange, der sælger billigt bling-bling, så konkurrencen er hård, når man ønsker at sælge kvalitetsvarer i gode materialer. Men når du har en fysisk butik, hjælper det nok.

Super flot design :clap: dejlige farver :clap: og skønne billeder :clap:
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk

Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Besvar