Mit navn er Tenna, jeg er 20 år og går på gymnasiet. Jeg har lavet smykker et par år, og faldt tilfældigvis over jeres forum. Så jeg glæder mig til at se mig lidt mere omkring
Endnu en ny
Redaktør: rumlebumle
Ja, jeg er jo så ny som i nok kan gætte 
Mit navn er Tenna, jeg er 20 år og går på gymnasiet. Jeg har lavet smykker et par år, og faldt tilfældigvis over jeres forum. Så jeg glæder mig til at se mig lidt mere omkring
Hejsa Tenna,
Rigtig hjertelig velkommen på vort lille forum, her er rigtig godt at være og der er altid nogen som vil hjælpe hvis man har problemer
, så du skal bare spørge løs.
Rigtig hjertelig velkommen på vort lille forum, her er rigtig godt at være og der er altid nogen som vil hjælpe hvis man har problemer
veldkommen
til vores dejlige forum, jeg glæder mig til at se hvad du arbejder med
.her inde skal du bare spørge så er der altid en som kommer med et svar.
Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
-
Love-Shopping
- Opal

Velkommen til Tenna
Senest rettet af Love-Shopping lør 17. apr 2010 17:17, rettet i alt 2 gange.
Knus fra Katja
Hej Tenna, og rigtig hjertelig velkommen til vores skønne forum. Jeg håber at du bliver glad for at være her, og jeg glæder mig til at se hvad du går og laver af smykker, det er altid spændende når der kommet nyt medlem, og viser sine smukke kreationer 
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Også velkommen fra mig. 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Velkommen
Jeg glæder mig til at se, hvad du laver
Og har du spørgsmål, så er der altid mindst en her i forum, der kan hjælpe
Jeg glæder mig til at se, hvad du laver
Og har du spørgsmål, så er der altid mindst en her i forum, der kan hjælpe
Smykkehilsener
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
Lise
http://www.smykkekreationer.dk
Unikke og håndlavede smykker i ædelstene, ferskvandsperler samt sammen med Sterling sølv og forgyldt Sterling sølv.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Kan du klare et velkommen mere?
I hvert fald, så hjertlig velkommen. Jeg glæder mig til at se hvad du sysler med.