Hej - jeg er ny herinde. Jeg laver selv smykker - har gjort det i over et år - og har nu taget koncekvensen at jeg nu både har en webshop med mine smykker www.unikogdesign.dk og en webshop hvor jeg sælger materialer til smykkefremstilling www.perleforum.dk
Jeg synes jeg plejer at være ok til IT, men kan ikke finde ud af at lægge billeder ind i beskederne/indlæggene. Kan nogle hjælpe mig....
Vil meget gerne byde jer velkommen i mine netbutikker og ser ferm til at lære dette forum at kende.
Hej Gitte, Hjertelig velkommen hertil. Sikken en fin lille biks du har. jeg glæder mig til at se hvad du sysler med. Det kan jo være man kan hente inspiration fra dig..
Hej Gitte
Har været inde omkring din HP og mener virkelig du laver nogle flotte smykker. Der er også mange lækre ting på din hjemmeside med smykkefremstilling
Jeg håber du bliver glad for at være her på forum. Det er et dejligt sted hvor vi er gode til at hjælpe hinanden
Mht billeder - så skal de uoloades på en hjemmeside. Så klikker du billedet frem, højreklikker på det og vælger egenskaber. Så kopierer du adressen (URL) og trykker på Img knappen her på forum (kommer frem, når du opretter et nyt indlæg), inden du sætter billedet ind, imellem de 2 Img koder.. Håber det er forståeligt.
Lavede lige et forsøg fra din hjemmeside..