Sterling sølv

Her er du velkommen til at komme med spørgsmål, og gode ideer.

Redaktør: rumlebumle

Love-Shopping
Opal
Opal
Ehhhm.. Nu er jeg jo kommet på Ebay.. Og har fundet en del lækre sterling sølv ting jeg godt kunne tænke mig..
Meen hvordan er det nu lige... Med de regler for køb osv af sterling sølv...?? Hjælp..
Knus fra Katja
Charlottes
Opal
Opal
Geografisk sted: Amager
Der er ingen regler for køb eller salg af sterling sølv i andre lande. Derfor køber jeg aldrig sådan noget på ebay. Enten køber jeg metal (og tjekker det med mit nikkel-test-sæt fra apoteket inden jeg bruger det (eller sælger af det)), eller også køber jeg forsølvede ting (men igen, ingen regler så du aner ikke hvad du får så det skal stadig testet og du kan ikke klage hvis det ikke er i orden).
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
Love-Shopping
Opal
Opal
Charlottes skrev:Der er ingen regler for køb eller salg af sterling sølv i andre lande. Derfor køber jeg aldrig sådan noget på ebay. Enten køber jeg metal (og tjekker det med mit nikkel-test-sæt fra apoteket inden jeg bruger det (eller sælger af det)), eller også køber jeg forsølvede ting (men igen, ingen regler så du aner ikke hvad du får så det skal stadig testet og du kan ikke klage hvis det ikke er i orden).
Ja jeg tester også altid mine ting, men det vare mere sådan når det skal til DK.
Knus fra Katja
rumlebumle
Opal
Opal
Geografisk sted: Virum
Så længe du holder dig under de 80 kroner incl porto så kan du bare solde løs.. :D :D :D
Love-Shopping
Opal
Opal
rumlebumle skrev:Så længe du holder dig under de 80 kroner incl porto så kan du bare solde løs.. :D :D :D
What. det var ikke meget man måtte købe for..!
Knus fra Katja
Pia
Opal
Opal
hvis du køber færdige smykker med betegnelsen sterling ell. lign. så gå i en fed bue uden om de sælgere der annoncerer free shipping og tilbyder forholdsvis store mængder sølv til en slik.
du kan holde dig til de forhandlere som i det andet forum har fået god kritik som en begyndelse.
Billede LOKE'S GHOST
Eva1950
Opal
Opal
Det er derfor der ankommer så mange pakker :)) :))
du skal bare betale hver gang du er ved at nå 80kr
for eller er der moms og skat på

Din post skal da også mærke du handler på Ebay :)) :))
Hilsen Eva1950
Pia
Opal
Opal
Love-Shopping skrev:
rumlebumle skrev:Så længe du holder dig under de 80 kroner incl porto så kan du bare solde løs.. :D :D :D
What. det var ikke meget man måtte købe for..!

der er visse folk, som altid slipper igennem - men der er ingen garanti
store pakker vækker mere mistanke end små. pakker fra us snuppes oftere end pakker fra kina. - men ingen garanti
Billede LOKE'S GHOST
Love-Shopping
Opal
Opal
Eva1950 skrev:Det er derfor der ankommer så mange pakker :)) :))
du skal bare betale hver gang du er ved at nå 80kr
for eller er der moms og skat på

Din post skal da også mærke du handler på Ebay :)) :))
hvordan styre man det når jeg fx. nu har budt på flere vare.. Godt nok er det ikke over 80 kr..
Men hvis jeg nu havde budt på mange ting som så blev over 80 kr inkl. beder sælger om betaling pr enkelt vare eller samlet hvis der er flere på en dag..? Tænke tænke..!
Knus fra Katja
Eva1950
Opal
Opal
Du betaler pr. vundet vare
det gør jeg og det er også nemmere at se
på sin bankkonto når det er betalt
også har jeg på min mailbakke
lavet en mappe hvor der står ebay
og efterhånden varerne kommer sletter jeg
det i mappen
gem alt både fra ebay og betaling