"endnu en ny perle til kæden"
Redaktør: rumlebumle
Hej med jer
, nu måtte jeg så lige få mig oprettet, så jeg kan hilse på. Jeg har ikke mange år på bagen ud i denne kunst, men jeg håber at lære mere. Det ser rigtig spændende ud herinde hos jer, så det glæder jeg mig meget til at studere nærmere.
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Rigtig hjertelig velkommen hertil. Her kan du godt få mange timer til at gå, med at finde inspiration og råd.. Jeg glæder mig til at se noget fra din hånd, når du kommer så langt.. 

Rigtig hjertelig velkommen til vores dejlige smykkeforum, jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her.
Her er vi alle lige, og vi har alle været nybegyndere en gang. Jeg glæder mig til at se hvad du går og laver
Har du spørgsmål er der næsten altid en der kan hjælpe, og du er også meget velkommen til at komme med kommentarer.
Vi har mange sjove tiltag, som konkurrencer, og bytte/bytte der er rigtig sjovt. Har du lyst til at være med i vores næste konkurrence er deadline for tilmelding d. 20/6 så du kan lige nå det.
Her er vi alle lige, og vi har alle været nybegyndere en gang. Jeg glæder mig til at se hvad du går og laver
Har du spørgsmål er der næsten altid en der kan hjælpe, og du er også meget velkommen til at komme med kommentarer.
Vi har mange sjove tiltag, som konkurrencer, og bytte/bytte der er rigtig sjovt. Har du lyst til at være med i vores næste konkurrence er deadline for tilmelding d. 20/6 så du kan lige nå det.
Tusind tak alle 3, jeg glæder mig til at suse rundt og kikke endnu mere. Det lyder rigtig dejligt at alle er så hjælpsomme.
Konkurrence
det ved jeg sørme ikke om jeg tør kaste mig ud i da, men det lyder spændende.
Lige en extra tak til dig Lene, ja jeg må jo indrømme, at din dejlige butik kender jeg godt

Konkurrence
Lige en extra tak til dig Lene, ja jeg må jo indrømme, at din dejlige butik kender jeg godt
Selvfølgelig ka' du være med Dutte, det er overhovedet ikke svært, men det skal du selvfølgelig selv bestemme
Ok, du kender min butik
, skønt at vide at du akn li' hvad jeg sælger 
Ok, du kender min butik
og lidt mere velkommen....og du kan helt sikkert få masser af inspiration herinde og der er også en masse hjælp at hente.... 
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??
Vher ind til alle os dejlige perletøser. Jeg glæder mig til at se hvad du laver.

Kærlig hilsen

Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.
Jeg er desvære skrive ordblind jeg håber at i kan forstå det jeg skriver ellers må i spørge.