Indenfor de sidste par måneder har jeg vovet mig ud i det kreative og laver lidt øreringe af forskellige slags. Glæder mig til at snakke med jer alle sammen om løst og fast
Hej :-)
Redaktør: rumlebumle
Hvorfor er jeg først stødt ind i dette forum nu?
Indenfor de sidste par måneder har jeg vovet mig ud i det kreative og laver lidt øreringe af forskellige slags. Glæder mig til at snakke med jer alle sammen om løst og fast
-
rumlebumle
- Opal

- Geografisk sted: Virum
Det kan godt være du først har opdaget vores skønne forum nu, men tro mig, du kommer til at bruge OCEANER af tid herinde.. Rigtig hjertelig velkommen hertil

- Susanne i nord
- Opal

- Geografisk sted: Sulsted, nord for Aalborg.
Velkommen til 
Hav en god og glad dag. Dem trænger vi alle til.
Jeps - man bliver sq hooked..
Stort velkommen....

Stort velkommen....

De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
En midtjyde?! Os kan der jo ikke blive for mange af! Velkommen til!
Jeg glæder mig også til at se, hvad du laver...
Senest rettet af BlueRaven man 25. okt 2010 01:05, rettet i alt 1 gang.
Rigtig hjertelig velkommen herfra også
Jeg glæder mig til at se dine smykker, og jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her på vores dejlige forum.
Jeg glæder mig til at se dine smykker, og jeg håber at du bliver rigtig glad for at være her på vores dejlige forum.
Godt du "stødte" ind i os
velkommen.....
Hvis man sniffer perlestøv - bliver man så endnu mere afhængig ??