Hejsa alle perlomaner - har talt lidt med Smykkeuniverse, Shawnee, Miska og Mjannah om at det kunne være hyggeligt med et perletræf.
Så jeg vil gerne lægge hus til d. 18. september og har flg idé :
Vi mødes kl. 10.30 - jeg skal nok sørge for te/kaffe/kage og så har alle en ret med til en fælles frokost buffet. Vi talte også om at det kunne være super hvis alle har nogle overskudsmaterialer med. Hvis man fx har købt en hel streng facetterede sten, ideelle til øreringe, så kunne det være en super mulighed for at købe den slags af hinanden. Eller bare overskuds perler man ikke lige har fået brugt.
Så håber jeg at fx smykkeuniverse vil fx lære os(mig) at hækle med perler - at Miska vil lære os (mig) at vikle flotte afslutninger på topborede sten - I har måske andre ideer til hvad I godt kunne tænke jer at lære eller spørge om ?
Hvis der er nogen, der har lyst, så skriv en PB - så får I adressen i Birkerød.
Perletræf i det Nordsjællandske d. 18. september
Redaktør: rumlebumle
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
-
Smykkeunivers
- Opal

- Geografisk sted: Birkerød
- Kontakt:
Det bliver nok ikke lige mig, der skal lære dig at vikle flotte afslutninger på topborede sten .. godt nok øvede jeg mig længe men opgav, da jeg tilsyneladende var udenfor pædagogisk rækkeviddeLise Sonne skrev:Hejsa alle perlomaner - har talt lidt med Smykkeuniverse, Shawnee, Miska og Mjannah om at det kunne være hyggeligt med et perletræf.
Vi mødes kl. 10.30 - jeg skal nok sørge for te/kaffe/kage og så har alle en ret med til en fælles frokost buffet. Vi talte også om at det kunne være super hvis alle har nogle overskudsmaterialer med. Hvis man fx har købt en hel streng facetterede sten, ideelle til øreringe, så kunne det være en super mulighed for at købe den slags af hinanden. Eller bare overskuds perler man ikke lige har fået brugt.
Så håber jeg at fx smykkeuniverse vil fx lære os(mig) at hækle med perler - at Miska vil lære os (mig) at vikle flotte afslutninger på topborede sten - I har måske andre ideer til hvad I godt kunne tænke jer at lære eller spørge om ?
Senest rettet af miska ons 7. sep 2011 13:31, rettet i alt 1 gang.
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
miska skrev:Det bliver nok ikke lige mig, der skal lære dig at vikle flotte afslutninger på topborede sten .. godt nok øvede jeg mig længe men opgav, da jeg tilsyneladende var udenfor pædagogisk rækkeviddeLise Sonne skrev:Hejsa alle perlomaner - har talt lidt med Smykkeuniverse, Shawnee, Miska og Mjannah om at det kunne være hyggeligt med et perletræf.
Joh, det satser jeg stærkt påLise Sonne skrev:miska skrev:Det bliver nok ikke lige mig, der skal lære dig at vikle flotte afslutninger på topborede sten .. godt nok øvede jeg mig længe men opgav, da jeg tilsyneladende var udenfor pædagogisk rækkeviddeLise Sonne skrev:Hejsa alle perlomaner - har talt lidt med Smykkeuniverse, Shawnee, Miska og Mjannah om at det kunne være hyggeligt med et perletræf.
nå - så må jeg nok bare øve min 'øv i laser for at lære det
![]()
- men du kommer alligevel, ik ?
Hvor skønt. Det bliver hyggeligt...
Jeg vil gerne deltage..

Jeg vil gerne deltage..
De bedste hilsner
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
Mette
Venner er som engle, som hjælper os til at flyve når vores egne vinger har glemt hvordan.
-
Charlottes
- Opal

- Geografisk sted: Amager
Kl 10.30? Uhh det var tidligt.
Det kunne ikke blive lidt senere så os natteravne også kunne være med, vel? F.eks ved 13 tiden? 
Man kan da aldrig få for mange perler. ;-)
-
Lise Sonne
- Opal

- Kontakt:
Jeg skal op tidligt næste morgen, så at mødes kl. 10.30 er for at få noget ud af dagen - kl. 13 er hyggeligt, men giver ikke så mange timer - da jeg forventer at vi stopper igen kl senest 17 - har jo også en familie, der skal hygges lidt omkring søndag aften.Charlottes skrev:Kl 10.30? Uhh det var tidligt.Det kunne ikke blive lidt senere så os natteravne også kunne være med, vel? F.eks ved 13 tiden?
- anna-edith
- Opal

- Geografisk sted: Holeby, Lolland
- Kontakt:
Charlotte så må du bare ud af fjerene den morgen. Jeg vil gerne deltage. Er ved at få rumle med.
Mød hver ny dag med et smil
http://www.didismykkerogdesign.dk
http://www.didismykkerogdesign.dk